אין אירוע בלי מגנטים


חוגגים אירוע קרוב? בימינו יש מבחר אטרקציות לכל אירוע וגם אטרקציות לילדים ,בשנים האחרונות בהמשך נפרט  על האטרקציות השונות שקיימות היום מבין כולם ומהם המומלצות והשכיחות יותר באירועים.

תחום צילום האירועים הוא תחום מאוד רחב אבל על דבר אחד כמעט כולם יכולים להסכים שצילום תמונות מגנטים לאירועים צבר תאוצה ומוכר מאוד באירועים.

בואו נודה שכאשר אנו מגיעים לאירוע ואנו יודעים שיש צלם מגנטים שמסתובב לו אנו מיד נוטרים אחרי צלם המגנטים ומבקשים איזה תמונת מגנט קטנה עם משפחה או חברים.

היום ידוע שהאטרקציה שנקראת מגנטים לאירועים פופולארית מאוד בשמחות ומשמח את האורחים ומעניקה מזכרת מהאירוע ובנוסף האורחים מקבלים מתנה מכובדת שישמרו עליה ולפיכך האירוע שלנו מתועד בכל יום כאשר אנו פותחים את המקרר.

מומלץ לא לחשוב שכל חברה שמציעה לנו מחיר זול היא המשתלמת ביותר, הרי בעבר המחירים היו גבוהים יותר כמעט יותר מפי שתיים מהמחיר היום, בעבר היו גובים על מגנטים לאירועים 2000+ שקלים לאירוע והיום המחיר ירד בין 900-1300 תלוי ברמת המקצועיות של החברה שנותנת לנו את שירות המצליח ביותר באירועים שהוא צילום מגנטים, אני ממליץ לבחור בחברה שמשתמשת עם דיו איכותי למדפסת ולא על מיני שרלטנים שמפתחים מגנטים באמצעות מדפסות לייזר למנהם, כידוע מדפסות פוטו לייזר לא מומלצות מכוון שהם גורמות למגנטים לדהות מהר מאוד אל מול הדפסת תמונות המגנטים המומלצת והכרחית היום של חברת קנון מדגם 4950 המתקדמת ביותר נכון להיום

אין אירוע בלי מגנטים !

ישנם אירועים קטנים ויש צורך לתעד את האירוע על ידי צלם מקצועי, המחירים לצילום מקצועי מע בין 700-2,000 שקלים לאירוע .ולפיכך ובהתאם לזאת אני ממליץ להזמין את השירות שנקרא מגנטים לחתונה ולאירועים מכוון שכך אנו חוסכים ומשלמים סכום של 1,000 שקלים ומקבלים תמונות שמתפתחות על המקום לאורחים במהלך האירוע ובנוסף תקבלו תיעוד האירוע על ידי צלם ללא כל עלות נוספת ובכך יש חסכון משמעותי וגדול בהוצאות הצילום באירוע.

חשוב לבחור בחברה של צלם מגנטים מקצועית, חשוב לדעת שיש המון חברות בתחום ואינם נותנות שירות צילום מקצועי אלא רק פיתוח תמנות מגנטים ולכן יש סיכון באיכות צילום הסטילס שנקבל אם נבחר באחת מבין אלוו

דיו איכותי למדפסת הכרחי מאוד על מנת שיראו התמונות באיכות טובה מאוד, בעזרת השירות הזה האירוע שלנו נשארים ליותר זמן בתודעה של כולנו ורק אם נקפיד על הדפסה איכותית ורק כך ישמרו המגנטים לאורך שנים ולא ידהו כל כך מהר בהשוואה להרבה מגנטים אחרים שנמצאים על המקרר שלנו ודוהים תוך מספר חודשים, אני ממליץ להשתמש עם ראש 

תוכן העניינים