איך לבחור חברת צילום מתאימה בשבילי?

אם אתם תושבי המרכז ואתם בקרוב מאוד חוגגים אירוע אין ספק שתרצו צלם מגנטים לאירוע שלכם, מגנטים לאירועים הוא אחד התחומים האטרקטיבים והמבוקשים ביותר בשנים האחרונות בתחום האירועים ובעיקר באירועים במרכז, אנשים רבים שיש להם אירוע שוכרים אדם אשר בעצם במהלך כל האירוע מבצע צילום של תמונות עם מצלמה רגילה ולאחר מכן התמונות הופכות למגנטים שנשמרות כזיכרון מן האירוע למשך שנים רבות.
מגנטים לאירועים במרכז – איך לבחור את החברה המתאימה ביותר לצילום באירוע שלכם.

עשרות חברות, המון מחירים, איך לדעת כיצד לבחור את הצלם מגנטים לאירוע שלכם במרכז?

זה פשוט מאוד, בדיוק כמו כל דבר בחיים עליכם לעשות את כל החישובים האפשריים, צאו להיפגש עם חברת מגנטים לאירועים לפני האירוע, לפעמים כדאי להכיר את האדם שהולך לתעד לכם את הערב במצלמה לפני שהוא מגיע לאירוע שלכם, הרושם הראשוני שמתקבל מבנאדם הוא החשוב מכולם, מחקרים מוכיחים כ7 שניות לוקחות כדי לקבל רושם חיובי או שלילי מאדם, לכן בטלפון קשה לזהות אדם, צאו והיפגשו עם האדם שנתן לכם את ההצעה הטובה ביותר ונסו לראות ולקבל רושם ראשוני טוב וביקורות טובות מן חברת צילום המגנטים.

לאיזה אירועים צריך צלם מגנטים?

חתונה, ברית, בר מצווה, בת מצווה, יום הולדת או סתם מסיבת רווקים, ישנם המון סיבות לבחור בצלם מגנטים לאירוע שלכם. מגנטים שומרים לכם את הערב כתיעוד שישאר לכם שנים רבות, אבל ישנם המון סיבות לבחור צלם מגנטים איכותי, חומרי הייצור של המגנטים כוללים מרכיבים מאוד חשובים, לפעמים גם חוסר דיו במדפסת גורם לתמונות להיות ללא צבע ולהשאיר זיכרון לא נעים מערב שהיה מדהים.. אז נסו לברר עם חברת המגנטים אשר מגיעה אליכם לאירוע שהם ערוכים לכל מצב, גם למצב שנגמר הדיו במדפסת, זה יכול לקרות אבל לכל דבר צריכים להיות ערוכים.

מגנטים ללא הגבלה! האומנם?

חברות רבות של הפקת מגנטים לאירועים בעיקר באזור המרכז מציעות שירות של מגנטים ללא הגבלה, אך המושג ללא הגבלה כידוע כמושג בעייתי, הרי כמה מגנטים ניתן לצלם בערב אחד? בדקו היטב לפני שאתם סוגרים שמגנטים ללא הגבלה כוללים בעצם למעלה מ1000 מגנטים (לאירוע גדול זה אמור להספיק) חברות רבות יוכלו להציע לכם מגנטים ללא הגבלה לאירוע שלכם בעיקר במרכז ב700 ש"ח, אל תתפתו לשלם מחיר זול מידי, הרי זה ידוע שתמיד הזול בסופו של דבר עולה יקר יותר לאורך הזמן, לא תרצו שהמגנט על המקרר שלכם יתפרק אחרי יומיים או שהצבע שלו ידהה אחרי שבוע, לכן תשקיעו קצת יותר, נסו לקבל המלצות מחברים על צלם מגנטים שהיה באירועים שלהם על מנת להבטיח שאת האירוע הזה האורחים לא ישכחו בזכות המגנטים

תוכן העניינים